Tisdag nudå!

DATUM: 28 Februari, 2012 - 20:28
Hej! Nu sitter jag och läser en bok. Den ska vara utläst om två veckor och jag började i morse, men har redan läst 11 kapitel :) men det är kul att läsa när boken är bra, som den här! Jag red i paddocken idag istället. Det var så fint väder och ganska varmt var det också. Underbart! Jo tillbaka till ridpasset. Lindsey var fin men rätt hård idag. Jag vet inte men det känns som vi har kommit i en liten svacka, eller vad man kan kalla det. Försökte fatta galopp från skritt och seg gick sådär. Lindsey visste vad jag var ute efter men hon blir så tjurig när man lägger till skänkeln och sparkar bakut mot skänkeln. Alltid gör hon så. Menmen hon kanske slutar med det om ett tag.... :)
Nu väntar jag på att Ellen ska komma hem. Jag undrar hur det gått för saga. Hon tränar ju för Fredrik spets. (tror han hette så) men snart ska jag äta. Är super hungrig! Det blir en lätt mat idag, mackor i ugn och nutella på, mums!
Kram Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget





Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback