Dålig uppdatering idag!

DATUM: 29 Juni, 2012 - 18:58
Hej! Som rubriken lyder så har det vart väldig dålig uppdadering idag och det är för att Ellen och jag har vart i Vingåker hela dagen lång! :D Det är fortfarande tävlingar där så vi var där och tittade, fotade och hejade på! SÅ fina ponnys!
 
När vi kom hem var det stallet direkt, eftersom vi hade utsläppet imorse så var allt fixat åt Lindsey så det var bara ridningen kvar. Jag red först ut och skrittade med lång tygel. Lindsey var hur lugn som helst. Jag tror att hon är lite trött från igår. För att mjuka upp musklerna i hennes kropp lite så travade jag lite gran i paddocken i lite låg form. Hon var jättefin, precis som sist när jag red henne ♥
 
Nu tänkte jag mig att skriva ett åsiktsinlägg, så håll koll!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget





Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback