EVERYTHING I DO, I DO IT FOR YOU

DATUM: 30 Juni, 2012 - 10:34
Godmorgon my lovers!
 
Idag blir det en slapp dag! Så himla skönt att bara chilla lite. Följer nog med mammsen och pappsen och handlar lite. Så gör jag någonting idag iaf. Ska ju till stallet men det blir bara mocka och så, Lindsey vilar idag :) Kanske tar en prommis med henne så att hon för röra på kroppen. Vi får se.
 
Eftersom att jag dissade spotify igår så tänkte jag hissa nu!
Jag hissar EQUIPE stort! Så himla kul att följa dem man känner, fast att man inte ser, men himla kul att veta! Därför sitter jag här hemma ibland och kollar! Haha.
 
Men det dåliga är ju att även fast resultaten kanske blev uteslutning så innebär ju inte det att ryttaren är arg och besviken, för det kan ju vara som det var för mig, dem första 5 hindrena gick bäst! Grym var ponnyn, men sedan hade vi tre hinder kvar...så typiskt. Man kan vara nöjd ändå och jag tycker att om man känner någon som tävlat och så vet man resultatet via datorn så tycker jag ändå man ska fråga ryttaren hur det gått! För det kan gått bra ändå! Det tycker jag är viktigt, istället för att man vet och då inte vågar fråga för att man tror att det gått dåligt. Bara för att resultatet är dåligt.
 
Någon mer som känner igen sig här? Eller hur tycker du?
 
 
ON THE WAY UP!
 
Ellen Jönsson

Kommentarer

Kommentera inlägget





Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback