Love life!

DATUM: 29 Juni, 2012 - 22:20
Vi var i Vingåker hela dagen idag! -Därför har vi inte uppdaterat så bra men nu kör vi! Så jevla grymma ponnysar där och det var kul att hejja på dom vi känner! Riktigt fina rundor och vet ni vad? Emma som bloggade här tog en första plats i gårdagens LB + 5 alltså 95 cm! Grymt va? Grattis Emma!
 
Helgen kommer att rulla på bra och allt går som på räls! Grymt :D
 
Men jag måste passa på att dissa SPOTIFY- Min tid är tydligen slut så vad gör jag nu utan musik? Åååååhhh alvarligt jag dör typ! Skitdåligt! Och vet nån när man får tillbaka den? Om den tog slut i förrgår? Aja jag lever kanske vidare ändå.
 
Ida och jag tänkte iaf i veckan ta en prommis ned till vattnet och hagen och fota lite med Lindsey. Hon har blivit så ljusbrun nu, så fint!
 
 
Grymma ponny över 1 meters oxer som var bred! Högt över dessutom! Bästaaaaa ♥
 
Ellen Jönsson

Kommentarer

Kommentera inlägget





Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback