Galet!

DATUM: 28 September, 2012 - 20:50
Fredag, älskade dag! Världens bästa dag alltså! Bättre än allt, promise!
 
Skolan braaa, sedan en nervööös Ellen som skulle köra upp. Handledaren är så himla dryg typ och det känns som om han är arg. Haha iaf, han bah: Nu är det viktigt att du klarar detta, så jag slipper dig typ, hahah. Kändes så, iaf så skulle han inte prata, så jag fick sköta allt själv! Och såklart gjorde jag det! Alla rätt, och jag körde såååååå bra! Så sa han så jag hoppas jag gjorde rätt, heheh!
 
Men vet ni vad??? Jag har gjort världens äckligaste grej, aldrig mer säger jag, ALDRIG!!! Jag var tvungen att åka MOTORCYKEL! Till mopeden jag skulle köra...för den stod borta på bilprovningen. Och jag trodde ärligt jag skulle döö, jag tänkte flera gånger nej nu hoppar jag av typ. :O Apläskigt och nej, usch och fy och bläääääää! Han körde ju inte sakta heller om man säger sååååå!
 
Nej nog pratat om den äckelgrejen! Ida skulle precis rida när jag kom, hon red ett TOPP pass i stora paddocken, så fina! Dem red mycket i skritt, och mycket sjänkelvikning och flytta rumpan in och ut. Såg riktigt bra ut idag, traven satt som en smäck i höger och galoppen i båda! Så fina ju ♥
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget





Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback