Wednesday

DATUM: 27 Augusti, 2013 - 21:46
Hej!
 
Lång dag med massor av lektioner gör en trött. Men det ska inte ni få höra gnället på. Det hände bara en liten rolig händelse i skolan idag. Haha en liten kille från 6:an stannade mig i koridoren och sa "jag är nästan lika lång som dig" Jag bara "eh haha ja" Sedan så putta han in mig i skåpen och bara sa "sluta puttas". Åh gud hallå lixom!? Aja söt liten pojke som måste lära sig vem det är som bestämer här va....inte gå på en 9:a sådär ;) nä skoja
 
Jag har i alla fall just sprungit runt som en galning med att packa alla kläder och sånt till imorgon. Då åker jag ju till Alicante! (spanien) Åhh vad gött det ska bli med sol, bad, god mat och bara ta det lugnt med daddy. Underbart! Jag kommer till hotellet vid 12-tiden på natten så jag åker inte förns eftermiddagen. Men jag tror att skoldagen kommer gå ganska fort ändå :)
 
Hoppas ni har haft en awesome day, puss
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget





Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback