I like when unexpected things happen

DATUM: 29 Maj, 2013 - 15:31
Onsdag och veckan rullar sakta framåt. Vädret suger, åkte hem i spöregn och var dyngsur! Usch jag hatar vatten!
 
Myst lite hemma framför datan, greys och min mysfilt. Har insläppet idag, så vi ska väll ta oss till stallet. Som sagt skulle ju Ida rida, men hon ska med mamma till stan och köpa lite några nya idrottskläder så jag rider.
 
Funderar på att ta ett dressyrpass i dressyr sadeln...men vet inte om jag är så sugen och då kommer ridpasset gå skit, haha jag bestämmer mig för att jobba mycket i skritt idag så kanske vi överlever..
 
Blir kanske tältet eller så är ridhsuet ledigt! Så nu måste jag byta om och sen åka.
 
Puss
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget





Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback