Do more of what makes you happy

DATUM: 27 Oktober, 2013 - 17:22
Hela dagen har jag kollat på serier och inte gjort någon nytta, för jag snörvlar och har ont i huvudet hela tiden. Har man häst så måste även den montioneras. Lindsey går före fast vi är sjuka. Åkte till stallet klockan 3 och red ut en bit, bara i skritt. Vi red även ner till vattnet och blötte fötterna lite. Sedan gick jag in i paddocken och red igenom henne lite, i slutet var hon skitafin. Men efter det var jag död. Usch jag mår inge bra :/ Iaf så har vi inte rakat henne ännu eftersom hon inte blivit svettig då vi under en månad inte ridit hårt. Men idag blev hon svettig. Mina planer ät att raka henne under nästnästa vecka då hon helt är igång. Imorgon så är det ingen Danielträning då han inte kunde komma, vilket är rätt bra ändå, då Lindsey inte helt ät igång. Men jag tänkte hoppa lite imorgon förmiddag. Små linjer och alltså inget speciellt, bara se om hon kommer bli taggad!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget





Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback