Hey Lady

DATUM: 29 Oktober, 2013 - 19:10
 
 
Myser hemma i min nyförskaffade dress från cubus. Älskar den! Kollar runt på lite inspirerande bloggar och såklart weherartit, om ni inte redan följer mig gör det, ellenjonssonn. Idag så strosade vi runt i Västerås på ett köpcenter om det heter så. Jag fick med mig hem en söt topp från ginatricot och ett par nya svarta jeans som är svarta och inte gråa som mina gamla har blivit. Vi hade en jättetrevlig dag och åt såklart en god och frisk taco-lunch. Förutom att vi åkte med släpet till Västerås så gick såklart nån broms sönder på transporten så vi åkte och brände sönder hela bromsarna, alltså däcken snurrade inte utan bilen drog släpet ändå. Som tur kunde vi stanna innan motorvägen kom. Vi blev fast i skogen en stund innan vi löste problemet. Och det luktade inte gott. Hoppas ni har haft en bra tisdag. /E

Kommentarer

Kommentera inlägget





Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback