Take me to another world

DATUM: 26 Oktober, 2013 - 16:52
Kall och frusen sitter jag hemma och har svinont i halsen. Det började redan igårkväll men nu har jag ännu ondare. Alltså jag vill verkligen inte bli sjuk nu när det är faktiskt äntligen är lov. Ida har lite feber då hon är så känslig, haha nej men hon får alltid lite feber när hon blir förkyld. Jobbet i cafeterian gick bra men trött är bara förnamnet av vad jag är just nu. Egentligen skulle Ida och jag bort ikväll, men eftersom Ida blev sjuk och jag har så ont i halsen blir det hemmakväll och mys i soffan, väldigt välbehövligt är det ändå.
 
Jag red ju Lindsey igår och hon kändes ganska stel men hon blev mjukare och mer avslappnad i slutet. Bilderna fick ni igår och jag red med en gogg bara för att vi longerar med den och för att få henne gå och vara mjuk hela tiden, men man får inget ärligt stöd då av henne, så den skippar vi nästa gång. Jag har även beställt hem en jacka som jag ska hämta imorgon, är så nyfiken på hur den kommer se ut på mig. Längtar, hehe. Det är en svart vinterjacka iaf.
 
Idag red Ida över bommar och hoppade lite kryss i galopp, Lindsey glad och det var superfina i slutet av ridpasset. Fina Linsan och Ida! Ser ni min fiffiga lösning jag gjorde så att vi kunde tömköra med sadel, hahah.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget





Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback