Börjar bli mörkt nu...snälla Ellen svara

DATUM: 14 November, 2014 - 15:31


Lite halvsuddig bild det där då Sunny är rädd för kameran...

Slutade för för 45 min sedan men sitter ändå kvar i skolan. Trodde Ellen skulle hämta mig som alla andra fredagar men det verkar inte så.. Antagligen är hon i stallet och har mobilen på tyst ljud, för hon svarar inte hemma heller. Vet inte hur jag ska ta mig hem, så håller tummarna på att Ellen ska tänka på mig så att jag slipper sitta här en timme till!?

Anyway så har tandläkarn tittat till Sunny idag, och hoppas på att det gick bra! Ellen hade möjlighet att vara där så det är ju tur! Så Sunny vilar ju självklart idag, hon känner sig nog nu ganska groggy sådär. /Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget





Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback