~$~

DATUM: 29 Januari, 2012 - 22:43
Hej, tävlade idag i Nyköping ;) Vi gick nolla i l:d som var en cleround jag satte tillbaka henne och red as noga vägar känndes jättebra! :)

Sen i l:c så var hon jättefin tills vi kom till ett hinder då jag "jagade" henne... Asså jag får verkligen inte göra det men sen så råkar det bli så, blir så arg på mig själv! Så nu har jag bestämmt att jag ska försöka köra utan sporrar på Daniel träningen och se hur det går. Kanske även provar utan i dressyren nån dag oxå. Men spö ska jag ivarjefall sluta med. Använder det aldrig så varför hålla i det lixom.

Jag är nöjd med Annie idag hon skötte sig finemang! Jag lyckades tappade bort telefonen men som tur så hittade jag de, TUREN var med mig idag! Alltid jag som tappar bort grejer :s

kom hem vid sju så måste sova nu så jag pallar morron dagen. /SAGAERICSSON

Kommentarer
Postat av: Clara

sv; Gjorde ni? Hhihi, det såg jag inte! xd<3

2012-01-30 @ 16:13:35
URL: http://claraagrill.blogg.se/
Postat av: Sofia - Uddevallas största modeblogg!

Hejsan!

Nu har vinnaren av veckans blogg utsetts, kika in för att se om det var du och om inte var gärna med igen :)

Kram

2012-01-30 @ 17:14:26
URL: http://smnmode.blogg.se/

Kommentera inlägget





Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback