Klockan

DATUM: 27 Juli, 2012 - 23:12

Okej det här med tid och klockan. När du ska ut och rida i skogen eller ett dressyrpass eller hoppa, kollar du på klockan innan och efter ridpasset? Många är jättenoga med att veta exakt hur länge osv. Jag däremot gör aldrig det, utan jag känner när det räcker liksom. Visst ibland bestämmer jag att jag ska rida ett hårt dressyrpass och då tar det nog lite längre tid. Men annars slutar jag alltid när det gått som bäst! Hur gör ni? Jag tycker att det är skönt att bara lägga klockan och tiden åt sidan när jag är i stallet, men alla är vi olika. Förut däremot ville jag hela tiden ha kontroll och veta hela tiden var klockan var och hur länge osv. Men jag antar att jag släppt på det rejält vilken är urskönt! Man gör väll det mer på sommaren, men det är ju så skönt att inte behöva tänka! Lite rörigt inlägg då det sket från mobilen.. Men kommentera gärna om hur just du har för behov av klockan, kanske bara jag som är lite knäpp? Haha :) Ellen Jönsson


Kommentarer

Kommentera inlägget





Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback