För 2,5 år sedan vinkade jag hej, nu är det dags att vinka hejdå

DATUM: 29 November, 2012 - 09:30
..... ja, snart är vår tid över. Imorgon klockan 8.30 åker du ifrån ditt gamla hem för att ge dig ut på nya äventyr. Jag är så tacksam för att du stannade vid min hållplats och hade 2,5 fantastiska år, men nu får du forsätta. Jag kommer alltid att älska dig av hela mitt hjärta och jag kommer inte glömma en endaste minut!
 
Jag vinkade hej
 
 
 
första provridningen
 
 
veterinärbesiktningen
 
 
Början på vår resa
 
 
de små skutten jag vågade ta
 
 
tills att jag fick dig i fin form
 
 
tills att jag vann ditt hjärta
 

Kommer alltid att älska dig
 

Kommentarer
Postat av: Kajza

Oh, så fint, men sorgligt... ;-/

2012-11-29 @ 10:57:40
URL: http://dumlesdagbok.blogg.se

Kommentera inlägget





Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback