hästar, hästar, hästar

DATUM: 29 Oktober, 2012 - 11:40
 
Hellu
 
Pappa ringde till veterinären angående Dippes rasp på bakbenen. Veterinären rådde oss till att ha på klorhexodin (stav) och sen helosan om det blev torrt och hålla hans ben rena. Det är skönt att det är så fruste ute så inte raspen sprider sig med leran.
 
Har just varit i stallet. Jag gick med Annie i ridhuset i 5minuter sen så tog jag in Dippe och jag dränkte hans ben med klorhexodin (stav). Och hade VirkonS på och i hans hovar.
 
min forsättande dag
 
♥ är hos jönsson och fixar med header
♥ försöker hitta en veterinär på strömsholm att prata med
♥ sadel ut provning med Dippe
♥ ut och gå med Annie i 5min igen
 
 

Kommentarer
Postat av: Esther

Nu har jag länkat er :)

Svar: länkat dig mer :)
Ellen Jönsson

2012-10-29 @ 12:47:35
URL: http://estherjarvling.blogg.se

Kommentera inlägget





Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback