Enjoy your day

DATUM: 22 April, 2013 - 22:14
Min dag rullar mot sitt slut nu, dax att göra mig i ordning och tagga NP imorgon i 2 timmar! Älska livet ju.
 
Min dag var i vilket fall bra, lång dag. Myste och pussade på min lilla skrotis, hehe ja det är Lindsey. Tjurisen som inte ville hoppa igår :( Mitt tråkiga sto, nån som vill köpa henne? Hahah.
 
Nej, min skrutta är inte till salu, hon betyder allt för mig, men ändå så himla tråkigt att hon inte vill ställa upp..
 
Bjuder på tre av mina favvis bilder ♥
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Super fina bilder! Föresten, hade inte du slutat att rida med förbygel/martingal? Bara undrar ;) :)

Svar: Tackar! Jo, tihi, jag rider i princip aldrig med förbygeln, har inte använt den på snart ett år, så jag tyckte den kunde få komma på, nejmen, på senaste träningen blev hon väldigt stark och hon drar då ibland upp huvudet så högt att jag inte får någon kontakt med munnen. Så den fick följa med ifall hon skulle göra så. Kram :)
Bakfickeryttarna

2013-04-22 @ 22:23:05

Kommentera inlägget





Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback