Home, Tired, Sleep

DATUM: 31 Januari, 2013 - 22:41

Hallåj!

Nu sitter jag bredvid Ellen och myser med filtar och täcken. Hon pluggar på med spanskan och jag njuter av livet, haha.

Ledsen för dålig bloggning av mig idag men har inte haft tid. Först vare skolan, sedan stallet direkt och nu är jag äntligen hemma :) Men hoppas på bättre imorgon, it's friday you know!

Imorgon så skrittar Ellen ut på Lindsey barbacka, så hon får sträcka på benen lite grann. Hon blir alltid så stel efter en hoppning så att röra på sig nästa dag är ett måste, speciellt för Lindsey. Tror att hon kan tycka att det är skönt med.

Tänkte nu vara så lat och gå och lägga mig. Det bästa jag vet är att somna, haha jag skojar inte det är bara så underbart....

Godnatt, så ses/hörs vi imorgon! Kram Ida


Kommentarer

Kommentera inlägget





Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback