Photos

DATUM: 29 Juli, 2013 - 21:26
Vi åkte till stallet vid sju-tiden. Jag red Lindsey i en av gräshagarna. Lindsey var glad och passet gick riktigt bra. Jag red henne nog en halvtimme men jobbade henne max 20 minuter. Hon kändes fräsch och fin. Jag är nöjd över henne verkligen. Det kändes som vi sammarbetade. Och det är ganska svårt att rida dressyr i den hagen vi var i då det går upp och ner hela tiden och det är inte jämt någonstans.
 
Ellen fotade lite bilder som ni ser här. Synd att blogg.se försämrar kvaliten så mycket bara...
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Visst är hon fin? Min pärla ♥
 

Kommentarer
Postat av: Emily

Gud vad fina bilder, ni är så fina!

Svar: Åhh tack Emily! Vad glad jag blir <3
Bakfickeryttarna

2013-07-29 @ 21:42:54
URL: http://emilys.blo.gg

Kommentera inlägget





Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback