Be happy in front of your haters. It kills them.

DATUM: 26 Mars, 2013 - 18:47
Min dag har varit bra, jag har två stora uppgifter som ska vara klara till veckans slut.
Som jag måste ta tag i! Men lusten finns ju inte riktigt..
 
Ida red ett riktigt bra dressyrpass i ridhuset. Allt satt som en smäck idag, dem var jättefina och duktiga. Lindsey var på bra humör och sockersöt som vanligt.
 
OM 6 TIMMAR ÄR JAG 17 ÅR!!! MINA DAGAR SOM 16 ÄR POFF BORTA. SORGLIGT JU. MEN IMORGON HOPPAS JAG BLIR EN BRA DAG!
 
Imorgon rider jag för Karin efter skolan och sen firar vi nog mig lite också.
Förra året var det strålande väder på min födelsedag och jag kommer ihåg att jag red Lindsey på stora utebanan. Men nu är det ju bara is där. 
 
              (Jag och Lindsey på våran andra prisutdelning tillsammans när vi blev 5:a, nollade en LB)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget





Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback