Ledig tid

DATUM: 16 December, 2014 - 19:32
 
Idag var jag ledig för lektionerna vi hade idag fick vi jobba hemma på, och eftersom att jag redan är klar med allt så passade jag på att ta lite ledigt. Jag hann fota klart allt till fotolektionen, bilden som ni ser över. Det var hur många ankor som helst som kom till vår tomt för lite bröd, och dem var inte alls rädda heller. Så det gick riktigt bra att få närbilder med macron.
 
Senare åkte jag till stallet när LN kom hem, och då fixade vi hästarna, tränade frihetsdressyr, och så broddade jag båda två. Det är jättehalt ute nu vilket är väldigt läskigt. Hoppas att det kan komma snö nu som inte försvinner....
 
Imorgon så har vi morgonen och utsläppet i stallet och senare får jag sitta på skolan en rätt lång stund för att vår första lektion är tydligen inställd. /Ida

Kommentarer
Postat av: Pappsi

En fantastiskt härlig och fin bild!

2014-12-17 @ 22:32:28

Kommentera inlägget





Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback