There is always hope

DATUM: 11 December, 2014 - 22:21
♥ Lycka ♥
I söndags var L underbar att rida, i måndags vilade hon och tisdags hoppade Ida en helgalen Lindsey som inte hoppat på över 2 månader! Hahah jag tror ni förstår, det var bara att hålla i sig och jag satt skrattade på Sunnys rygg. Sunny tyckte även det var kul men är väldigt försiktig och tar inte alls för sig som Lindsey som mer eller mindre kastar sig över hinder, Sunny tar det säkra före det osäkra och tar sig fram hela vägen innan hon hoppar. Lite skillnad.  
 
Igår var hon min egen dressyrprinsessa och idag tömkörde jag henne 20 min vilket även det gick bra förutom lite kaos och litet utrymme i tältet, men hon är verkligen värd en uteritt imorgon. Nästa vecka är tanken att Sunny ska helvila en vecka och Lindsey 4 dagar för hon har fått så mycket vila nu senaste och Sunny fick ju inte precis den vilan i somras då hon faktiskt var ny för oss, men de får givetvis sommarvila i sommar och går inte speciellt hårt vissa veckor. Båda vilar ju alltid 1-2 gånger i veckan och beroende på det lugna pass. /E

Kommentarer

Kommentera inlägget





Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback