Pay and Jump

DATUM: 23 Februari, 2014 - 14:24
 
Idag så var det en pay and jump på vår klubb som jag var med på med Lindsey. Hon kändes verkligen fräsch så jag är nöjd över det. Hon är ju lite speciell så hon är svår att få fram, hon ligger gjärna lite emot och så innan hon helt är igång. Först hoppade jag en 90 runda på 10 språng och den kändes väldigt bra. Det flöt på och jag hade kontroll, vi kom lite nära några gånger då det var många räcken, som vi gärna krånglar till det med. Nollade och helt enkelt en bra runda. Till 1 meter blev hon jättetrött och bar inte sig själv, petade två räcken där vi kom nära och hon lyfte sig inte heller då jag inte hann få upp henne. Sedan tog vi på oss ett stopp där galoppen blev på tog för lång och jag började krångla- mitt fel och Lindsey trött. Men annars hoppade hon kalasbra! Film kommer sen. Hon gjorde även illa sig under knät när hon fastnade i en bom när vi stannade, men hoppas på att det inte var något stort och att hon inte har ont. /E

Kommentarer

Kommentera inlägget





Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback