There is a story in her eyes

DATUM: 22 Februari, 2014 - 18:22
<3
Kändes så skönt att sätta på musiken max i hörlurarna och gymma! Jag var riktigt hård mot mig själv och det känns så bra efter ett pass! Ska verkligen ta mig till gymmet i veckan för att få ut mer av träningen. Efter det åkte jag hem och åt lite lunch och vidare till stallet. Emma och Saga skulle också rida ut så jag och Filippa förljde med. Jag red barbacka på en piggis Lindsey. Hon tyckte det var lika kul som jag att komma ut efter två tuffa dressyrdagar. Imorgon ska jag hoppa Pay and Jump på vår anläggning och det blir 90 och 1 m. Hoppas att L vill och jag ska verkligen rida bra, ofta så rider jag så slarvigt på hemmatävlingar, har aldrig gått så bra faktiskt. Jag slarvar och det slutar i katastrof med en otroligt stark och lång ponny.
 
Men imorgon ska vi vara duktiga och lydiga! Så jag ser fram emot att hoppa och lägga in alla Johans och Stinas tips! Ikväll ska vi kolla på mellon och äta raclette och mysa och även tagga till inför imorgon! Förresten vill ni se Ida och Lindsey under kursen? Jag tog fram kameran några få stunder så jag kan slänga in det här till er. /Ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget





Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback