Don´t behave like you were normal

DATUM: 22 Januari, 2014 - 22:00
Hej!
Klarade denna dag och kan redan nu känna att denna vecka går fort fram. Riktigt skönt att det redan är torsdag imorron! Imorgon så har vi musik och eftersom jag går i nian så måste jag visa att jag kan spela en hel låt på valfritt instrument och sjunga till. Det kommer bli en riktig utmaning men eftersom Ellen klarade det för två år sedan så ska jag nog också kunna sätta den ;) Jag kan däremot inte någon ganska lätt låt att sjunga och spela till (på piano hade jag tänkt) Så har vi någon musikalisk människa bland våra läsare så får ni gärna tipsa om någon lätt låt :)
 
Dagens ridpass var helt hejkon bacon, så det har jag lagt åt sidan nu. Imorgon taggar jag om på nytt och tänkte öva på lite övergångar och ta några ridvägar från ett dressyrprogram. Jag tänkte också ta tag i lite galopp-arbete för första gången för min del med Lins. Dock så har jag redan fått känna av lite skengalopp men bortsett från det..
 
Jag försöker nu ta igen lite sömn från något hemskt som hände en natt i vårt hus....så snart blir det sängen ♥ Natti! /I

Kommentarer

Kommentera inlägget





Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback