Sometimes we need fantasy to survive the reality

DATUM: 31 Januari, 2014 - 22:53
Äntligen!!
Jisses, nu har jag suttit hela fredagskvällen med jobb, för nu var det sista gången jag lämnade in min rapport, sista dagen och nu kommer jag aldrig mer nämna den, efter 5 veckors jobb! Frihet, tack!! Efter skolan cyklade jag ner med Ida till stallet, jag skrittade henne barbacka en stund i ridhuset, hon hade rätt mycket träningsvärk från igår då hon inte är van att jobba så mycket. Kan säga att Lindsey skötte sig bra igår. Jättebra övningar som var både svåra och kluriga fast att det egentligen ser så enkelt ut. Kan säga att hon är inte lika lydig som hon har varit tidigare och blir lätt stark och jobbig mellan åt. Men konditionen och musklerna måste jobbas upp lite och sen är vi tillbaka igen. Hoppade en kort bana i slutet på 80 cm, ville inte hoppa högre då jag tyckte hon hade jobbat på bra och var trött efter allt jobb innan. 
 
Imorgon är det dressyrtävlingar hela dagen, den här gången ponny, så det ser ut som att det blir en uteritt för L. Skönt för oss båda! Hoppas bara på att solen kan dyka fram och det slutar snöa. Ha en bra fredagskväll! /E

Kommentarer

Kommentera inlägget





Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback