Sanningar om Sunny

DATUM: 22 Juli, 2014 - 23:49
Söt bild på Bob & Lindsey
Nu har jag haft Sunny redan i 3 veckor. Tiden går så otroligt snabbt måste jag säga. Men på dessa 3 veckor så har jag fått reda på lite smått & gott som jag nu tänkte dela med mig av :)
 
* Sunny är en riktig gottegris. Hon tar varje tillfälle hon kan för att försöka få en smakbit.
 
* Ibland kan hon vara svår att ta in från hagen. Man får då bara in henne om man har med ett äpple eller morot, annars drar hon.... ;)
 
* Varje gång hon ska få mat så "sjunger" hon en liten sång, haha.
 
* Sunny älskar att galoppera ute i skogen!
 
* Hon står alltid och tittar ut genom fönstret.
 
* Sunny undviker gärna diken. Hon går alltid på sidan om.
 
* Sunny älskar att pussas :)
 
* Sunny rullar alltid runt när hon rullar sig i hagen. Vilket en viss Lins aldrig gör.... ;)
 
* Hon är lägst i rang i hagen.
 
Måste även tillägga att jag är så otroligt glad över mitt val - att det blev Sunny. Efter flera provridningar så måste man verkligen ta sig tid och gå igenom allihop, och verkligen tänka efter innan man gör sitt val. Sunny känns bara så rätt på alla sätt och vis. Ibland måste jag nästan blunda hårt och sedan öppna ögonen en gång till för att förstå att vi står som ägare till en sådan fin ponny! Jag trivs något otroligt bra i Sunnys närhet och jag hoppas verkligen att hon känner detsamma! Lyckligare än vad jag är just nu, kan man nog inte vara ♥ /Ida

Kommentarer
Postat av: Pappsi

Jag instämmer. "Sunny" passar oss/dig perfekt. En häst/ponny väljer man inte bara med huvudet, magens val är minst lika viktigt, om inte ännu viktigare. Ni är så fina tillsammans.

2014-07-23 @ 01:40:30
Postat av: Ulrica

Klockrena beskrivningar av prinsessan! ❤️ Dessutom är ni perfekta för varandra! Kram Ulrica o Frida

Svar: Ja, visst stämmer det! Vad roligt och vad glad jag blir! Tack! Kram <3
Bakfickeryttarna

2014-07-23 @ 21:30:49

Kommentera inlägget





Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback