Träning

DATUM: 24 Mars, 2014 - 22:38
Tokis
Idag kom Johan Spetz till vår anläggning och hade träning. Jag brukar ju alltid åka iväg och träna för honom men nu ska han komma till oss varannan måndag vilket är super för Lindsey går alltid bättre hemma. Pratade med honom om helgen och sådär och han skulle kolla extra på henne idag för jag vill ju absolut inte att hon ska ha ont och därav att hon inte hoppar på tävling. Men jag har ju inte märkt något och det brukar jag göra om Lindsey känns annourlunda. Hon var iaf kanonfin! Pigg och hoppade jättebra. Blev som sagt stark, särskilt när hon vill hoppa och drar mot hindrena och då är hon svår att få tag i. Men tyckte ändå vi lyckades vissa gånger. Hoppade inte alls någon hög höjd utan det var ju så nytt för ingen annan hade tränat för honom innan. Hoppade en liten bana på 80 cm i slutet.
 
Blir så himla glad när Johan säger att jag rider bra också, för det är stort att få höra det från honom. Han säger endast vad han tycker. Är sjukt trött nu för vi kom hem nyss. Hahah. I veckan dyker en film upp. /E

Kommentarer

Kommentera inlägget





Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback