4 st bekännelser + fredagen

DATUM: 21 November, 2014 - 18:42
- Jag är störtkär i min nya mac (som man får från skolan) Fattar inte att jag klarat mig utan en, utan bara haft en/flera tröga datorer med massor av virus tidigare.
 
- Ska snart debutera LA med Sunny, vilket känns jättespännande!
 
- Längtar som en tok till julen! Tänk er allt lussebak, pepparkakor, julpyntning, julmusik, julgran och all den underbara julstämningen! Älskart
 
- Tror verkligen på att den finns någon ande eller liknande mellan Ellen och mig. Ibland öppnar vi munnen exakt samtidigt och säger exakt samma sak....nästan lite läskigt faktiskt.
 
                                                                                                                                                                                        
 

Hej! Ännu en vecka har gått. Tiden går snabbt, men det känns bra. Direkt när vi kom till stallet så red vi ut på L & S, innan det skulle bli kolbäckt. Sedan efter så tog vi oss tid och masserade dem båda. Sunny tyckte att det var jätteskönt och jag tröck exakt på dem punkterna som sunny verkade behöva. Ska börja göra det varje dag nu, de behöver mjukas upp!
 
Här ser nu hur hon bara krökte på nacken och blev nästan lite paralyserad. Sedan åkte läppen rätt ut haha. /Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget





Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback