Massor

DATUM: 18 November, 2014 - 20:36
<3
Tyvärr har jag lagt bloggen lite åt sidan det senaste veckorna och månaderna. Jag kan inte säga att jag inte haft tid för det men jag har prioriterat annat helt enkelt. Det jag kan berätta är att igår var vi med Lindsey till en equipterapeut som masseade Lindsey. Jag fick massa tips på vad jag kan göra för att mjuka upp henne som jag verkligen ska använda mig av. Lindsey är ju lite sne i bakdelen då hennes skelett är ojämnt eller hur man ska säga, hon har raka ben och de ena är längre än det andra, vilket inte är jätteovanligt men det medför en liten rörelsestörning. Vilket vi hela tiden vetat om. Med Lindsey njöt och jag hoppas hon blev av med lite knutor. Nu ska vi bara sätta igång lite jobb igen och rida lite mer markarbete.
 
Jag har 4 redovisningar denna vecka och nu är 2 avklarade och nu 2 kvar. Så jag har mycket att göra i skolan denna vecka. Lindsey blev skodd förra veckan och imorgon är det Sunnys tur. Det får så fina hovar av Lennart att vi ofta får beröm över att det är så fina av andra. Jag tänkte avsluta med att säga att ni som tittar in här varje dag är bäst! Puss! /Ellen
 

Kommentarer

Kommentera inlägget





Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback