Ny design!

DATUM: 10 November, 2014 - 22:02
 
Kändes som att det behövdes lite nytt på bloggen, och nu när det ändå snart är vinter så tänkte jag att lite snöflingor kan duga bra till denna årstid. Har även fixat så att det nu går att läsa lite om både L & S, så det är bara att klicka på bilderna i menyn för att få reda på mer :)
 
Måndag idag, och jag fick värsta stora ångesten när jag vaknade i morse. Vet inte hur många svordomar som rullade runt i huvudet. Dock så känns det mycket bättre nu, men det är väll så. Ju mer vaken man blir, desto bättre humör....Som tur har jag inte alls mycket denna vecka, så förhoppningsvis blir den rätt lugn.
 
Idag fick Lindsey och Sunny vila då vi även hade stallmöte. Igår red jag både Sunny och Lindsey och det var jättekul att hoppa upp på Lindseys rygg igen! Ellen longerade mig medan jag var som stöd för Lindsey uppe på ryggen. Travade sedan runt lite själv och Lindsey kändes riktigt fin! Passet avslutades med lite sken i tältet, alltså som vanligt när jag sitter där uppe. Bus-Lindsey is back.....hahahaha ♥
 
Avslutade denna dag med kaffe och pepparkaksmys med familjen. Ingen tv som fungerar för tillfället, så då får man gotta sig med annat helt enkelt, och det går absolut inte att klaga på...pusshej Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget





Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback