Knasis <3

DATUM: 27 September, 2014 - 21:44
Idag var Lindsey och jag iväg och skulle hoppa en klass i Vingåker, men oj vad arg och besviken jag är på mig själv. Jag red svindåligt, så dåligt att jag förstörde precis allt! Lindsey var fin och duktig och så förstör jag allt. Man måste verkligen bli ett med L när man rider henne och idag var jag någon annan stans. Nej usch vad jag skäms för min ritt, bläää. Lindsey är iaf för bra <3
 
I vilket fall så är vår sadelkammre omgjord och vi har byggt skåp, det blev verkligen så fint! Ni får se bild sen. /E

Kommentarer
Postat av: Ulrica

För vad det är värt Ellen så hejar vi på dig! Vi har väldigt svårt att tro du var så himla dålig! Men visst kan man ha en dålig dag såklart! Men återigen .. vi hejar på dig och Lindsey!! Kram från Frida och Ulrica

Svar: Åh vad gulliga ni är! Jag blir så glad och det värmer verkligen! <3 Kram Ellen
Bakfickeryttarna

2014-09-27 @ 22:50:21

Kommentera inlägget





Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback