Bästa bästa bästa Lindsey <3

DATUM: 03 Februari, 2015 - 21:21

Mina 2 bästa vänner på en och samma bild!

I lördags fick L vila då jag tittade på Ida när hon red Sunny innan tävlingen, hon var så fin då. I söndags hoppade jag å mamma med L i tältet. Det gick verkligen jättebra och vi slutade med ett språng på 1 meter, vi har ju inte hoppat den höjden sedan i höstas! Så L tyckte det var så kul, likaså jag. Igår tömkörde jag henne och imorgon ska vi träna i Bie. Åååå idag tränade vi för Karin. L var så fantastiskt fin och bra. Öppnorna rullade på mycket bättre jämfört med förra gången och hon släppte i vänster! Äntligen, hon har ju liksom suttit "fast" där så länge och nu poff släppte det och hon blir så underbart fin då. Galopperade varv efter varv och vi bara njöt. Det kändes verkligen så bra! Vi jobbade även mycket på mig - nu kan jag verkligen rida henne på rätta sättet. Man har tyvärr fått gå en annan väg med henne för att lura med denna smarta lilla ponny.

Ida joggade Sunny i ridhuset och hon var finfin! Kram Ellen 


Kommentarer

Kommentera inlägget





Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback