DATUM: 21 Januari, 2015 - 22:30

Lindsey 

Idag åkte vi transport för första gången sedan vi var på equiterapheut behandling för att åka och träna. Träningen var i Bie - ett ridhus vi aldrig varit i eller på anläggningen innan. Superfint ridhus verkligen med fibersand. Åh idag var L var så duktig! Jättefin på framridningen, nöjd med min egen ridning. L gjorde alla markövningar riktigt bra! Sedan när vi började hoppa så kände jag mig lite ringrostig och L blev både stark och var pigg vilket bara är bra och roligt men det gjorde att jag blev lite för lite effektiv och hamnar i gamla vanor. Men det är ju mitt problem. L gjorde ju allt bra och vi lekte mest runt över hindrena <3 då är hon som lyckligast! 

Kommentarer

Kommentera inlägget





Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback