Halloj :)

DATUM: 28 Augusti, 2011 - 20:48
Hej!

Har inte bloggat på länge...sorry för dålig uppdatering :(

Igår så red Saga och jag ut i skogen barbacka. Lindsey var jättepigg och kastade sig
fram i full galopp när vi skulle galoppera. Så jag blev lite arg på henne och,
aaa jag bråka lite med henne då. Sen på hem vägen galopperde vi efter Saga och Annie men då kunde jag hålla henne och då var hon jätteduktig :) Vi red ut i ca 30 min. Så jag travade av henne inne på banan och då var hon mycket finare och jobbade faktiskt fint i traven :)

Idag så följde vi med Saga när hon tävlade. Dom var jätteduktiga!
Ida har fotat allt idag!

När vi kom hem vid 3-tiden så åkte vi hem och pausa lite, jag till och med somnade i soffan :p
Efter det bar det av till stallet. Lindsey var sååå mysig idag! Jag borstade länge och bara myste :D
Skrutten♥

Jag skrittade bort en liten bit, sedan jobbade jag henne länge i skritt, hon var jättefin, längde bra på stegen och hon hade en jättefin form. Tränade på sjänkelvikningar i volten och några framdelsvänningar. I traven gick det helt okej :) Var väldigt trött idag så det blev ett lugnt pass med två galopper. Hon jobbade riktigt fint där med!

Aja nu ska jag snart äta :) Är megatrött också, så blir sängen tidigt!
Imorgon har jag skolfoto :( Usch blir alltid så dålig på bilder.


Bild från i vintras.


Kommentarer

Kommentera inlägget





Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback