Mår sämst

DATUM: 25 Februari, 2015 - 20:09
 
 
 
Lite bilder som vi tog under söndagen då Emily var på besök. Tror jag har en bästis som borde satsa på att bli modell.... ;)
 
Gick till skolan i måndags med ingen skolångest. Tror att det kan vara första gången haha. Dock så mådde jag inte alls bra och verkligen frös konstant hela långa dagen. På kvällen sedan mådde jag inte alls bra och dagarna nu har jag faktiskt varit hemma och försökt att tillfriskna. Febern vill inte riktigt lägga sig men jag hoppas att det kommer kännas bättre imorgon. Jag har väldigt dåligt imunförsvar då jag alltid lyckas bli sjuk efter vi varit på lov. Nu var vi ju i Stockholm och jag verkar reagera på miljöbyten och andra sorters bakterier. Inte kul alls då man inte vill hänga efter i skolarbetet....
 
Har nyss ätit tacos och ska avsluta dagen med glass som pappat köpt för min hals. Lite lyx blir det när man är sjuk <3 Kram! /Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget





Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback