Gogogo

DATUM: 15 Februari, 2015 - 23:09

Bob kvalad msv <3

Även fast Bob är Sagas så har han ändå en stor plats i alla Jönssons hjärtan för han är som L och Sunnys bror. Vi rider otroligt mycket tillsammans med Saga och Bob. Samtidigt har vi tagit hand om honom så många gånger och självklart sätter hans personliga söta ögon och sitt självklara uppställande sina spår hos oss då vi lärt känna honom så väl. I vilket fall hade jag äran att få vara med idag när de satte sista nollan och en glädjetår från Saga bevittnade jag. Märkligt nog var jag med alla nollorna som Saga och Bob gjort tillsammans i LA så varför ändra metoden nu? Haha nej, på skämt å sido det var en lyckad tävling och runda och en lång men bra dag i Norrköping med Ericsson.

Själv hade jag min tokstolle hemma som ville bli riden, tur var att hon gick så himla bra även idag så jag kunde avsluta snabbt eftersom att förkylningen inte riktigt har gett med sig än. Annars så väntar en god natts sömn och tidig morgon med städning. Ciao! /Ellen

Kommentarer

Kommentera inlägget





Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback