Min pussgurka

DATUM: 11 Februari, 2015 - 08:13

Alltså <3

Helgen har varit riktigt bra! I söndags var vi i Norrköping och jag fick med mig ett par nya jeans och två tröjor. Hästarna fick lite promenad i ridhuset, massage och mys helt enkelt. I måndags tömkörde jag Sunny och Uda red barbacka på L. Å igår tränade Ida för Karin på Sunny och träningen gick kanonbra! Det blev träning på lösgjordheten och tillslut släppte hon helt i vänster varv. Imorgon ska även en equiterapheut kolla igenom Sunny. Det känns bra inför den kommande tävlingssäsongen.

L däremot red jag ute i en hage med Saga och Bob. Det gick bra, vi red inte så länge då det var rätt djup snö så det lyfte högt på hovarna. Så hon hann inte släppa helt men det får bli mer jobb idag i stället. Annars så är det onsdag vilket innebär arbete hemma. Men jag måste först åka in till skolan och visa upp vad jag gjort än så länge...hehe. Kramis E

Kommentarer

Kommentera inlägget





Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback