Stan, stallet och mys med Ellen

DATUM: 07 Mars, 2015 - 19:47



Min lördag började med lite städning och sedan så drog Ellen och jag till stan för att ta en fika och sedan gå runt i lite småaffärer som finns här i k-Holm. Jag var ute efter smink och behövde en fonduation då min hy är så himla vit nu på vintern. Känner mig blek som ett spöke haha, men tror många håller med mig..., men våren är ju nästan här och solen kommer förhoppningsvis komma fram snart! ;)

Iallafall så hade vi det jättemysigt och älskar verkligen att ha lite syster-tid för oss själva. Sedan åkte vi till stallet och jag red ett dressyrpass på Sunny i ridhuset vilket gick riktigt bra! Nu hade vi tänkt att ha lite lördagsmys med mello. Kram! /Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget





Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback