Lindsey idag igen såklart!

DATUM: 29 Augusti, 2011 - 20:34
Hej hopp! Idag så sluta jag tidigt, 13:55 :D Jippie!
Blir alltid på gladare humör då! Idag så kom jag till stallet vid fyra-tiden.
Jag red markarbete med två upphöjda bommar och sen så tränade jag på att gå över
en vattenmatta med vatten i. Första gången gick hon bara över. Andra gången klev hon över
den med alla sina ben, (Lindsey gillar inte vatten haha :P) Och sita gången när jag kom i trav
tog hon ett långt hopp över det! Var liksom inte beredd på det så flög lite framåt :)

Men allt gick bra i dag och jag tränade på lite galoppfattningar och så flytta på skänkeln med
lite framdelsvängningar. Dom gick oxå bra. Islutet tog jag en liten runda i skogen då hon fick ta en
lungn paus och pusta ut! :) Imorgon rider jag nog oxå, då blir det nog lite dressyr och då kanske jag
ska rida med saga :D Det blir en sen dag imorgon så jag ska trösta mig med att ta fram godispåsen.
På en måndag!? Joo alltid, haha nej men jag blev godissugen och en bit gör väl inget?
Men ha det bra alla, kram ♥


En bild på min favorithäst när jag red på ridskolan i Nyköping :D



Kommentarer

Kommentera inlägget





Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback