Snabbt inlägg :)

DATUM: 24 Augusti, 2011 - 21:21
Hejsan!

Idag blir det ett lite snabbt inlägg....
Idag så började skolan igen :( jobbigt, jobbigt tycker jag.
Är inte så nöjd med schemat för jag tycker att det är för sena tider när man slutar!
Måndag: 13.55 Tisdag 15.20 Onsdag 15.15 Torsdag 15.20 Fredag 14.10

Och efter skolan måste jag vänta på min buss så att jag kommer hem och ibland får man
vänta länge. Ellen går inte äns så länge om man lägger ihop alla tider i skolan och hon går ju i nian! ORÄTTVIS!
Men nu får jag lägga av med att gnälla, haha :)

Idag så red jag dressyr :) Är väldigt nöjd. Mest red jag på en stor volt och hon fick en fin form.
Hon var mjuk och fin och väldigt trevlig att rida idag! kanske var hon på asbra humör!? haha
men vet aldrig med Lindsey :P

Hoppas ni får det bra i skolan ni som har börjat, men visst längtar man som attan efter nästa sommar!?
DET GÄR IALLAFALL JAG!!!! ;)





Kommentarer

Kommentera inlägget





Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback