Wonderful♥

DATUM: 26 Augusti, 2011 - 12:45
Tjenarenixen :)

Då har man käkat lite nu efter typ en 3-timmars skoldag chill :D

Igår var det danielträning hann inte skriva för mamma skulle boka en biljett och jag, mamma och pappa delar på den dator :( Vi har igentligen 4 men en har virus, en har inge internet och en är min lille brors :/ Men jag får troligen en egen när jag fyller :)

Aha, igår på danieltäningen gick det jätte bra. Första hoppen på ett rättuppstående med en bomm innan,på ett böjt spår.Det gick inte sådär jätte bra men efter några gånger gick det jätte bra i båda varven var bara att hålla sig på mitten oså ;)

De andra övingarna rullade på hon var super duktig. Idag hade hon ett grymt tempo♥ Hon brukar antingen ha ett för långsamt eller för snabbt tempo men idag var den ASUME! Daniel sa att jag skulle tänka lite mer på att få mä yttersidan i svängarna.. missade den i en kurva då rev hon men annars så var det perfekt :D

Hon brukar ju alltid stanna eller riva mer men inte idag... Så då är det bara att tagga inför helgen vissty är det inget stort men endå ;)

Idag ska jag ha Karin träning... skriver mer om den sen :)



Spökbacken förra året♥


Kommentarer

Kommentera inlägget





Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback