Hoppningen!

DATUM: 26 November, 2011 - 17:10
Halloj!

Var i stallet vid 11 kanske..? Och kom hem vid 3 typ :)
Lång dag men så himla skönt att bara kunna slappa och ta det lugnt.

Ida och jag byggde fram lite hinder på stora ute banan. En kombination, en oxer och två räcken.
Saga skulle komma och hoppa med oss.


Typ såhär hoppade Saga :D Trooor jag :S
Man kan iaf ha många olika vägar :)

Ida började rida och så men det känndes inte toppen för henne. Lindsey var inte så koncentrerad heller utan hon tittade på allt runt omkring. Och båda hade helt enkelt en dålig dag...
Så då hoppade jag upp och hoppade lite. Hon VAR jobbig idag. Fick till några bra hopp. Men vi hoppade inte någon riktig bana. Jag hoppade heller aldig kombinationen.

Nu taggar vi till Globen imorgon! Fast vi åker typ vid 2 så Ida och jag rider ut en sväng imorgon på morgonen. Då tar vi Annie med oss :) Då Saga ska vara i Globen hela dagen!













Ååååååå vad jag vill ha sommar nuuu! Jag vill inte ha snö och vinter! Någon som håller med mig?




Kommentarer

Kommentera inlägget





Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback