Måndag-Ellen

DATUM: 21 November, 2011 - 21:41
Hejsan!

Det har varit fullt upp!

I skolan förra veckan var det massa jobb med musikalen, sena kvällar.
I helgen var jag på strömsholm. Kursen som jag går på hålls där. Tittade även på ridskolemästerskapen som arrangerades i helgen. Gryyymt kul att titta. Men gud så trött jag är....hade 5 timmar på lördagen som vi bara satt och lyssnade och 6 timmar på söndagen...nu DÖD!
Skolan idag...aaahh jag vet inte riktigt....massa prov nu, tagga hemuppgifter. Supermycket iaf.

Efter skolan hem, käääka ben and jerrys! Cyklade till stallet med Ida. Var där 4 åkte hem 7.
Ida red ett superpass i paddocken idag. Använde en bom, red massa olika vägar och tempoväxlingar över bommen och så. Red typ 35 min i paddocken och skrittade ut 10 min innan. Red ute och det var mörkt, hade lampa.


Härlig bild på Ida och Lindsey i somras!

Tjohej, Ellen!

Kommentarer

Kommentera inlägget





Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback