29 oktober

DATUM: 29 Oktober, 2011 - 15:42
Hellu!

Sitter här med Jönsarna och vi checkar datorn lite.

Idag har jag (ellen) varit med på clear rounden på trolldal.
Startade bara i ena klassen då Lindsey blev trött och svettig, och det får hon ju inte bli då hon fick sprutor i onsdags. Så vi hoppde 80 cm. Vi kom runt felfria men med övergång av väg nånting...så 4 fel. Hon känndes helt okej men inte vår bästa dag. Hon var seg och lite trött. Men idag var det mitt fel, inte Lindseys. Hon skötte sig galant och kämpade bra!

Ni får filmen här ^^

Snart får vi gäster :p

Saga sover här i natt också ♥





Jag (saga) hjälpte till på banan idag så jag filmade där ifrån ;) Sen red jag ut barbacka Ellen och Idis gick med. Arbetade henne lite i form och hon känndes as fin med jätte mkt bjudning och väldigt arbetsvillig! Tog en lite galopp så vi börjar komma igång igen. Men nu ska vi gå ut och fota lite!

Se you aligator! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget





Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback