Inlägg från pappas mobil ;)

DATUM: 30 Oktober, 2011 - 19:12
Hej! Nu har jag nyss kommit hem från stallet. Det var tacobuffe :) Idag så red ju Ellen och hon red tillsammans med saga. Det gick bra, Ellen kanske vill tillägga något sen? Först så blev det ju ridning och sen så har vi nu rakat Lindsey! Hon blev supersöt! Hon är rakad nästan som Annie men det går ner lite mer mot ryggen så det blir inte riktigt så mycket som de rakade på Annie. Lindsey var jätteduktig men ibörjan var hon lite rädd för ljudet på maskinen men i slutet var hon hel cool :) jag tog ingen bild men jag ska göra det så ni läsare får se! Jag har nu också anmält mig till en halloweenkväll med övernattning på Trolldal, kommer bli kul men jag är typ livrädd för spökgrejor men jag har ju saga så det blir good! :D imorgon blir det att titta på danielträning, både saga och Ellen ska vara med, så jag kanske kan filma så ni får se sen. Om tjugo minuter så ska jag kolla på ponnyakuten! Tjiiihoo! // Ida

Kommentarer

Kommentera inlägget





Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback