Dag 7

DATUM: 29 September, 2011 - 09:57
Jaha, min mamma satte mig på "ridlekis" på trolldal sen stod vi kö på trolldal i 2år för att få plats i en "riktig ridgrupp" men vi tyckte att det tog för lång tid så vi började på vårnäs istället. Ett litet mysigt stall i vingåker. Jag fick ju platsen på trolldal men då hade vi ju redan börjat i vårnäs så det känndes onödigt att byta stall ;)

Där red jag i flera år ca: 6år eller nåt! Sen började jag ju i katrineholm oxå där red jag i 1år på ridskole hästar men jag forsatte med Annie ett tag men man lärde sig inte mkt så jag slutade. Ja, och nu rider jag min häst 5-6ggr i veckan :)

Min mamma red när hon var ung, men hon och hennes kompis började på sporter sen sluta den ena och då gjorde den andra oxå det ;P

Min pappa har bott ute på landet i hela sitt liv men några hästar har inte varit inblandade tror jag?

Ja, det var väl det tror jag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget





Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback