dressyr och lite till ;)

DATUM: 29 September, 2011 - 22:22
Hej!

Är nu klar med allt som skulle göras och kan nu lägga lite annan tid på annat :)
Idag red jag på dressyrbanan :) Jag red dressyr och med två lite upphöjda bommar. Mellan bommarna så satsade jag på en fin väg och en fin kurva och bra vägar. Jag gjorde olika vägar runt bommarna med mycket volter och olika vägar. Är nöjd med dagen och Lindsey var jätteduktig <3

Gårdagens ridning!
Igår red jag i en hage på en stor volt. Lindsey blev riktigt fin i slutet och verkligen mjuknade i båda varven men på höger sida så är hon mycket stelare och det blir svårare att få en bra stelning. Jag blev riktigt nöjd med galoppen i vänster varv, den blev verkligen bäst då jag höll galoppen hela tiden och det kändes verkligen toppen! :D Lilla sötnosen <3

men nu somnar jag snart....är så trött efter en låång dag :P

goodbye and sleep good!



Kommentarer

Kommentera inlägget





Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback