Kommer köra på detta nu!

DATUM: 25 September, 2011 - 13:54

1 - Presentation av mig

2 - Presentation av hästen/hästarna
3 - Den svåraste hästen
4 - Det här äter hästen/hästarna
5 - Det bästa med ridningen
6 - Mitt mål med ridningen
7 - Min bakgrund bland hästar
8 - Pinsammaste situationen med hästar
9 - En perfekt dag i stallet
10 - Min utrustning
11 - Hästbloggar jag läser
12 - Hästens utrustning
13 - Om jag skulle vara tvungen att byta häst med nån skulle jag välja...
14 - Om hästen kan trick eller kan något speciellt

15 - Mina tränare
16 - Min värsta avramling
17 - En häst jag saknar
18 - Jag gillar inte
19 - Jag måste träna på
20 - Mina rädslor

Kopierade detta från en hästblogg..



Kommentarer

Kommentera inlägget





Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback