Uteritten!

DATUM: 30 September, 2011 - 21:15
Idag, freeedag!

Red ut idag. Jag red hem till mig och Ida. Lindsey sköte sig galant!
Även fast vi rider förbi en jättestor byggarbetsplats. Vi travde lite på ditvägen också.
Jag mötte även två som stod och prata med oss. Det tyckte Lindsey var jättefin!
Hon var lite piggelin så det var roligt :)

Vi tog massa bilder hemma då vi betade henne.
Hon är livrädd för båtar...haha och bara för det så skulle tydligen alla köra båt idag.
Så på hemvägen gick det fort. Hon var väldigt taggad då, så jag fick verkligen sitta tillbaka.
Hon lyssnade jättebra på mina hjälper, så vi fick till en och annan fin sjänkelvikning mitt på vägen :D
Formen blev ibland lite för hög då hon var spänd, annars en duktig tjej! Vi tog bombom-vägen på hemvägen.
Då galopperade vi uppför en backe som inte alls är hög utan bara lång. Jobbade i kort galopp, henne svåraste. Men fick faktiskt till det riktigt bra! En bra dag idag!

Ida och jag duschade Lindseys bakdel, så nu är hon megaren och fin
Smörjde också allt idag så nu är Lindseys utrusning topclass!

Ni får lite bilder :D Haha är lite mobbad på vissa meen x)













Nu chillar jag vidare, ska till strömsholm imorgon på kurs, jag ska sova över så Ida får stå för bloggningen i helgen. Puss och hejdå <3



Det är Ida som fotat alla bilderna :)

Kommentarer

Kommentera inlägget





Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback