Dagen

DATUM: 29 April, 2012 - 18:09
Hej!

Hemma nu efter stallet, mamma hämta mig med moppen.

Var i stan en stund, vi käkade på donken och sedan handlade vi. Sedan åkte jag till stallet mockade och sedan kom mamma och hjälpte mig. Tack ♥ Alltid kul när mamma vill hjälpa :) Ida är jätteförkyld så hon var hemma. Jag tog in Lindsey borstade och fixade henne noga. Sedan så tog jag en sväng i skogen med en överladdad ponny! Buuuus! Hon lyssnade iaf bra. Sedan tog jag galopprace i stora paddocken, och vet ni vad.?

Vi gjorde vårat första galoppombyte! Ett rent och det var jättekul! Hahha hon bytte och jag fortsatte att galoppera i vänster varv då, och då jobbade jag henne några varv i en volt, skiiitfin då. Sedan bestämde jag mig för att jobba henne lite och det gick bra, får inte med hela yttersidan och ställningen i höger, i vänster är hon jättefin. Men jobba på heter det väll? :D

Så nu är jag hemma och har jättetråkigt, jag vill verkligen inte plugga usch, vi är ju lediga imorgon så. Men ikväll kommer min kompis till mig och hon ska sova här. För tidigt imorgon drar vi iväg till Norrköping för en shopping dag. Och sedan så firar jag valborg med henne och tre tjejkompisar till. Vad ska ni göra på valborg? Vi brukar alltid kolla på majbrasan och ha trevligt.



Snälla ge mig sommar nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget





Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback